Cayma Hakkı

Tüketicilerin Cayma Hakkı
(Tüketici, ticari veya serbest mesleki faaliyetleriyle doğrudan ilgisi olmayan amaçlarla hukuki bir işlem gerçekleştiren gerçek kişidir.)
 
Cayma Hakkı
 
Bu sözleşmeden 30 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkına sahipsiniz.
 
Cayma süresi, tek bir sipariş kapsamında bir veya daha fazla mal sipariş etmiş olmanız ve bunların tek bir sipariş olarak teslim edilmesi koşuluyla, sizin veya sizin belirlediğiniz taşıyıcı dışındaki üçüncü bir kişinin malları teslim aldığı günden itibaren 30 gündür; tek bir sipariş kapsamında birden fazla mal sipariş etmiş olmanız ve bunların ayrı ayrı teslim edilmesi koşuluyla, sizin veya sizin belirlediğiniz taşıyıcı dışındaki üçüncü bir kişinin son malları teslim aldığı günden itibaren 30 gündür.
 
Cayma hakkınızı kullanabilmeniz için, bu sözleşmeden cayma kararınızı bize (Bozburun, 7114. Sk. No:5, 20020 Merkez/Denizli, telefon numarası: 444 3 694, e-posta adresi: [email protected]) açık bir beyanla (örneğin posta, faks veya e-posta yoluyla gönderilen bir mektup) bildirmeniz gerekmektedir. Bu amaçla ekteki örnek cayma formunu kullanabilirsiniz, ancak bu zorunlu değildir.
 
Cayma hakkının kullanılmasına ilişkin bildirimin cayma süresi dolmadan önce gönderilmesi cayma hakkının kullanılması için yeterlidir.
 
İptalin Sonuçları
 
Bu sözleşmeyi iptal etmeniz durumunda, teslimat masrafları da dahil olmak üzere (bizim tarafımızdan sunulan en ucuz standart teslimat türü dışındaki bir teslimat türünü seçmenizden kaynaklanan ek masraflar hariç) sizden aldığımız tüm ödemeler derhal ve en geç bu sözleşmeyi iptal ettiğinize dair bildirimi aldığımız tarihten itibaren 30 gün içinde iade edeceğiz.
 
Bu iade için, sizinle açıkça başka bir şey kararlaştırılmadığı sürece, orijinal işlem için kullandığınız ödeme yöntemini kullanacağız; bu iade için hiçbir koşulda sizden herhangi bir ücret alınmayacaktır.
 
Ürünleri geri alana veya ürünleri iade ettiğinize dair kanıt sunana kadar (hangisi daha erkense) geri ödemeyi reddedebiliriz.
 
Ürünleri derhal ve her halükarda bu sözleşmeyi iptal ettiğinizi bize bildirdiğiniz tarihten itibaren 30 gün içinde iade etmeli veya teslim etmelisiniz. Ürünleri 30 günlük sürenin bitiminden önce gönderirseniz, cayma hakkında belirtilen koşullara uymuş sayılırsınız.
Malların iade edilmesinin doğrudan maliyeti size aittir.
 
Malların değer kaybından, yalnızca malların kalitesini, özelliklerini ve işlevselliğini kontrol etmek için gerekli olmayan bir elleçlemeden  kaynaklanması durumunda siz sorumlusunuzdur.
 
Fesih veya Sona Erme Sebepleri
 
Cayma hakkı aşağıdaki sözleşmeler için geçerli değildir:
 
Önceden üretilmemiş ve üretimi tüketicinin bireysel seçimi veya tespiti ile belirlenen veya açıkça tüketicinin kişisel ihtiyaçlarına göre hazırlanan malların teslimatı,
Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi çabuk geçebilecek malların teslimatı,
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan mallar.
Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar.
Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması hâlinde, bilgisayar sarf malzemeleri.
Abonelik sözleşmeleri hariç olmak üzere gazete, dergi veya resimli dergilerin teslimatı.
Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler.
Tanıtma ve kullanma kılavuzunda, satıcı veya yetkili servis tarafından kurulum ya da montajının yapılacağı belirtilen mallardan, kurulum veya montajı gerçekleştirilenler.
 
Örnek İptal Formu
(Sözleşmeyi iptal etmek istiyorsanız lütfen bu formu doldurup geri gönderiniz.)
 
* Tüketicinin uyuşmazlık konusundaki başvurusunu, tüketici hakem heyetine veya Kanunun 73/A maddesi uyarınca dava açılmadan önce arabulucuya başvurulması şartıyla tüketici mahkemesine başvuru yapabilecektir.
 
 
 
 
 

“Sana neden başardığını değil,nasıl başardığını soracaklardır.“

Bekir SARI
Yönetim Kurulu Başkanı

“Zihnimizde en çok canlandırdığımız hedef, zamanla özümüzden bir parçaya dönüşür. Özümüzle özdeşleşen her şeyi onurumuz gibi koruruz.“

Kemal KARATAŞ
Kıdemli Üst Bölge Müdürü

“Çalış - Başar - Kazan !“

Şerife BALKIZ
Üst Bölge Müdürü

“Hayatımızda dağın başındaki tek bir kişi dahi Ersağcı olana kadar çalışacağız durmak yok.. “yayılsın yayılana kadar’’ felsefesiyle hareket edeceğiz.“

Gönül CEYLAN
Bölge Müdürü

“Seç Birini: Paran Mı Olsun? Bahanen Mi? “

Uğur URAL
Bölge Müdürü

“Başarının anahtarı, içindeki gücü keşfetmek ve ona inanmaktır. “

Tijen TOSUN
Bölge Müdürü

“Ersağ’da bu yaşta neden çalışıyorsun dediklerinde; öldükten sonra yaşamak için çalışıyorum. Beni yaşatacak eserler dualar bırakmak için. “

Nesrin GÜZEL
Bölge Müdürü

“Sağlığa ve başarıya giden bu yolda beklentin sadece kendinden olsun! Hedefini kalbine koyduğunda tüm kapılar sana kolaylıkla açılır. Kendine inan! “

Zeynep ASLAN
Bölge Müdürü

“Fikirlerinin esiri değil sahibi ama ne olursan ol yerli ve milli ol. “

Süleyman TURAN
Üst Bölge Müdürü

“Büyük hayal etmekten korkmayın. Hayaliniz ne kadar büyükse, onu gerçekleştirme olasılığınız da o kadar artar. “

Lıudmyla KESKİN
Ukrayna Bölge Müdürü

“Başarı her gün tekrarlanan küçük çabaların toplamıdır. “

Mustafa ALKAN
Kıdemli Üst Bölge Müdürü

“Durmadığın sürece ne kadar yavaş gittiğinin önemi yok “

Rıdvan BODUR
Kıdemli Üst Bölge Müdürü

“Herhangi bir anda iki seçeneğimiz vardır; Büyümek için ileriye doğru bir adım atmak ya da güvenli bir yere geri dönmek “

Farida YERTAYEVA
Üst Bölge Müdürü

“Hayat, başkalarının planlarıyla değil, kendi hayallerinle yaşanmalıdır. “

Gönül KAYA
Almanya Bölge Müdürü

“Allah'ın sana verdiği kısa ömrü, en sevdiğin iş ile insanlara hizmet ederek anlamlı bir şekilde harca. “

Sanobar ASKAROVA
Özbekistan Üst Bölge Müdürü

“Her günü bir fırsat olarak değerlendirin.“

Gulhayo HASANOVA
Özbekistan Bölge Müdürü